حلقه به حلقه

حلقه های صالحین نوجوانان و نونهالان پایگاه بسیج شهید آیت الله مدنی

حلقه به حلقه

حلقه های صالحین نوجوانان و نونهالان پایگاه بسیج شهید آیت الله مدنی

حلقه صالحین یعنی یه جمع رفیق و هم سن وسال که دور هم جمع شدن که با هم به اهداف قشنگ شون برسن
حلقه صالحین یعنی رفاقت ، صمیمیت ، محبت ،تربیت ، ...
حلقه صالحین یعنی همه چی!!!
از ما به شما پیشنهاد که وقتو از دست نده و هرچه زودتر به نزدیکترین پایگاه محل تون سر بزن و توی یه حلقه عضو شو!
پاشو دیگه!نشستی که هنوز!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

برای کار می روم

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۰، ۰۵:۵۲ ب.ظ
یکی از برادران بسیجی که به تازگی با هم دوست شده بودیم، یکروز مرا کنار کشید و گفت: اگر کاری نداری بیا با هم برویم تا مخابرات.

   پرسیدم: تو که خیلی وقت نیست اعزام شدی. گفت: درست است، اما حقیقت اش این است که خانواده ام موافقت نمی کردند بیایم، من هم برای اینکه از دستشان خلاص بشوم گفتم جبهه نمی روم، می روم برای کار.

   پرسیدم: حالا می خواهی چه کنی؟ گفت: می رویم مخابرات شماره می دهم شما صحبت کن، بگو که دوستم هستی و ما در تبریز هستیم و با هم کار می کنیم، من نتوانسته ام بیایم، بعداً خودم تماس می گیرم.

   آقا رفتیم مخابرات، شماره را دادیم تلفنچی گرفت: الو، منزل فلانی، با اهواز صحبت کنید!

   گوشی را دادم دست خودش گفتم: مثل اینکه دیگر کار خودت است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۴
Sarbaz-e Vatan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی